Lowongan Kerja Terbaru Februari Maret April Mei Juni Juli Agustus, September, Oktober, Nopember, Desember tahun 2013

Powered by Blogger.

Lowongan Kerja di Cikarang Maret 2013

Lowongan Kerja di Cikarang Maret 2013 for SMK or STM PT SWIF ASIA (Sankenwin Industrial Furnace Asia) Loker Jawa Barat company in the leading furnace engineering company serving in range of industries, looking for a bright, high achiever individual, capable of providing a professional performance with self integrity and good teamwork mindset to fulfill the vacancies of :


Lowongan Kerja PT SWIF ASIA di Cikarang Maret 2013
PROJECT & WORKSHOP ADMINISTRATION – Cikarang (Jawa Barat)
Qualification & Experience:
  • Responsible for documents filling making sure documents are properly in place
  • Data input and report
  • Detail oriented
  • Min.SMK or STM
  • Preferably Female
  • Require to do Ad-hoc jobs from time to time

MECHANICAL DRAFTER – Cikarang (Jawa Barat)
Qualification & Experience:
  • Min.SMK Mechanical
  • Work under pressure, discipline and good attitude
  • Must be good in computer skill
  • Must be good on drawing skill
  • Must be good in Autocad min. 2 dimensi

ELECTRICAL DRAFTER – Cikarang (Jawa Barat)
Qualification & Experience:
  • Min.SMK Electrical Engineering
  • Work under pressure, discipline and good attitude
  • Must be good in computer skill
  • Must be good on drawing
  • Must be good in Autocad min. 2 dimensi

PROJECT SUPERVISOR (PS) – Cikarang (Jawa Barat)
Qualification & Experience:
  • Have experience Min 3 years in construction company
  • Good Leadership & Managerial
  • Min DIII , Graduated from Mechanical & Electrical
  • Willing to be work at site
  • Hard worker
  • Team Worker
  • Able to Speak English

MAINTENANCE SERVICE SUPERVISOR (MSS) – Cikarang (Jawa Barat)
Qualification & Experience:
  • Have experience in maintenance service company min 2 years
  • Min D3 Graduated from Mechanical/Electrical
  • Working with sales oriented target
  • Responsible to monitoring & evaluation machine performancein customer
  • Max 30 years old
  • Able to Speak English/ Japanese
  • Team work, honest & responsive

If you love challenges and look forward to enriching professional and experience, kindly submit your complete resume with latest photograph to : hrd@sankenwin.com cc : yayat@sankenwin.com . Or
PT SWIF ASIA ( Sankenwin Industrial Furnace Asia)
Kawasan Industri Greenland Blok AG No 5 Kota Deltamas Cikarang Pusat Bekasi
Website : www.sankenwin.com .
Lowongan Kerja Maret 2013 PT Sankenwin Industrial Furnace Asia Cikarang deadline 28 Maret 2013
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori Lowongan Kerja 2013 / Lowongan Kerja Cikarang dengan judul Lowongan Kerja di Cikarang Maret 2013. Anda bisa bookmark halaman ini dengan URL http://lokertahun2013.blogspot.com/2013/03/lowongan-kerja-di-cikarang-maret-2013.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: Unknown -